Friday, April 17, 2009


Helgen e här,men allt vad det innebär, horjobbet e misär,fisken hade byxor med revär,han säger en feeder jag är, Musslans byxor fyllda av bruna bär, utan skor måste kännas sådär, undra vart tonys o johannas bebis är, hoppas de går utan besvär,Urby e ej längre kär,han tar nog båten till kapellskär,o hur har berra styrt upp det där, en usa resa utan finansiär, ronnies vespa läcker lite här o där, en dålig makapär, dylans minnen går isär, va gjorde han egentligen där, var jockes sko rektangulär, såg edbom sno jeans ur en konsum affär,jag tar jani o robban med mitt sniper gevär, nu Skiter jag i det här, känner någon en miljardär?

6 comments:

Marcus said...

TJO BREEE LÄÄÄÄN!

Louie said...

HAHAHAHAHA, BRAAAAAAA DÄÄÄÄR.

Anonymous said...

Den stora poeten har talat, släng er i väggen dan andersson, nils ferlin och karin boje!

Johnny "Silverback" Höglin said...

Jag gillar dina rim!

Anonymous said...

hahaha

Fisken said...

hahahahaha!!!