Monday, March 16, 2009



Va hos le Dentale doktore ida... Va en akut tid eftersom ja en längre tid haft ont när jag äter.

Tydligen hade jag ett mega hål som han fick borra i väldigt djupt, han förvånades över att jag inte hade tandvärk, skräcken dämpar smärtan antar jag.

Kan bli så att de blir en rotfyllning av de hela, han fixa iaf till det, nu e de bara o vänta o se om de håller.

Har haft tandläkar skräck sen barnsben men de får va bra me de nu, ska ägna en stor del av 2009 års inkomster till o fixa de som fixas bör.

Till alla er tandslarvare: Njut nu, snart e skräckdoktorn här!!!

5 comments:

Ronnie said...

Om jag vore du skulle jag se över den nya layouten en gång till...svart text mot svart bakgrund känns sådär. ;-)

nature boy said...

Kastade in en semester uppdatering av layouten för er med synfel;)

Danne Fyris © said...

Bra att ta tag i tänderna innan
dom blir kalaspuffar.
Lite pengar nu - Mycket sen.

Mvh. VuxenFyris

Ronnie said...

Eller så tar man hand om sina tänder så behöver man inte lägga ut några pengar alls. ;-)

Hur är det möjligt att du är fem år yngre än mig men ändå så jävla gammal, Fisken?

Danne Fyris © said...

Vet inte.

Fråga Ludde och Peter.

:)